niedziela, 8 stycznia 2017

Higiena // Mycie rąk



Hellooo,


Dzisiaj będzie o myciu rąk.
Nie jestem lekarzem, ani nic, więc nie przychodzę tutaj aby wam powiedzieć że się tak albo tak robi lub nie robi.

Po prostu zadaję pytanie, i napiszę co myślę na ten temat :-)




 autor: photos.com 



Mówi się że trzeba myć ręce po skorzystaniu z toalety.
Ale nikt nie myje rąk przed ?!?


Wytłumaczę się: Byłam na mieście, na dwór, w samochodzie, przychodzę do domu, i chcę mi się siku... To mam iść i umyć ręce dopiero po ?!

Przecież na dworze jest pełno bakterii, więc mam się wytrzeć z rękoma pełnymi bakterii ? Wycieramy się papierem, ale papier trzymamy rękami tak ? A bakterie są żywe, więc trafiają na papier który używamy żeby się wytrzeć, a więc na nasze partie intymne, nie ?

Oczywiście trzeba myć ręce po skorzystaniu z toalety, nawet jeśli się wzięło wystarczająco papieru, by sobie rąk nie pobrudzić, ale bakterie się rozprzestrzeniają... To z tego samego powodu, powinno się chyba myć ręce przed i po skorzystania z toalety ( moim zdaniem )


Ja tam myje i przed i po.

A wy ???



                                                                                              Ściskam i do następnego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz